انتخابات

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون در برگزاری انتخابات با مشکل خاصی مواجه نشدیم.

سخنگوی شورای نگهبان: تاکنون در برگزاری انتخابات با مشکل خاصی مواجه نشدیم

به گزارش قدس آنلاین، هادی طحان نظیف سخنگوی شوری نگهبان روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق گفت: امروز برای کشور روز مهم و تعیین کننده‌ای است. برگزاری انتخابات در کمتر از ۴۰ روز از شهادت رئیس جمهور کشورمان نشان دهنده ثبات اقتدار و استحکام نظام سیاسی جمهوری اسلامی است و نشان دهنده این موضوع است که رای مردم و خواست و اراده مردم همیشه مهم بوده است.

وی افزود: تمهیدات لازم با دستگاه‌های اجرایی و عوامل اجرایی و وزارت کشور به خوبی انجام شده است و از ساعاتی قبل یعنی ۸ صبح آغاز رای گیری را در همه نقاط کشور و بیش از ۹۵ کشوری که ایرانیان در آن ساکن هستند آغاز شده است و مشکل خاصی مواجه نیستیم و فرایندها به روال در حال انجام است.

وی تاکید کرد: امیدواریم که با مشارکت خوب مردم شاهد انتخاباتی پرشور باشیم، رقابت‌ها در روزهای گذشته رقابت‌های کاملاً جدی بوده و یک حماسه عزتمندانه دیگری برای ملت شریف ایران به ارمغان خواهد آمد.

گفتنی است؛ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت ۸ صبح امروز جمعه - هشتم تیرماه - در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رای در سراسر ایران آغاز شد که از این تعداد ۳۴ هزار و ۵۲۲ شعبه شهری، ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه روستایی، ۴۳ هزار و ۴۲۵ شعبه ثابت و ۱۵ هزار و ۲۱۵ شعبه سیار است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.